Hvis du ønsker at vide mere om multichannel marketing og PIM, så kan du gøre dette på følgende hjemmeside: www.perfion.dk.
Multichannel marketing
Det utroligt spændende og nyttige program Perfion Product Information Management (PIM) er forbundet med et væld af fordele. Dette program fra www.perfion.dk har nemlig særdeles mange positive egenskaber forbundet til sig. Det er en standardapplikation, som nærmest sælger sig selv. Hvis du bruger en smule tid på at læse om den på www.perfion.dk, vil du hurtigt forstå, hvad jeg taler om. Programmet kan nemlig gøre underværker for dig og din virksomhed. På www.perfion.dk kan man desuden læse sig til, at softwarens positive virke er veldokumenteret. I denne korte tekst her vil jeg dog ikke tale om, de gode erfaringer, som diverse kunder af www.perfion.dk har haft. Jeg vil derimod kort tale om et af PIM’s fænomenale funktioner. En egenskab, som dit firma uden tvivl efterspørger. Denne funktion er multichannel marketing. Hvad dette udtryk vil fortælle dig er, at når du benytter dig af PIM fra www.perfion.dk, så kan du opnå noget, som kan kaldes multichannel marketing. Det vil sige, at du kan synkronisere diverse data over flere forskellige kanaler. Med multichannel marketing får du i den grad øget din virksomheds effektivitet, særligt i disse tider hvor teknologien stiger eksponentielt. Med det mener jeg, at de store fremskridt, som informations teknologien oplever i disse tider, medføres der en masse nye forskellige kanaler. Kanaler som eksempelvis applikationer til smartphones, flere forskellige hjemmesider og så videre. Med multichannel marketing kan du meget overkommeligt tage dig af alle disse forskellige medier. Når du opnår multichannel marketing ved hjælp af PIM, kan du nemlig nemt synkronisere diverse data med de forskellige kanaler, hvilket i den grad vil optimere dit firma.